0 ks

FAQ často kladené otázky

Ako si vyberiem produkt?

Na divalli.sk môžete vyhľadávať topánky, kabelky,oblečenie a iné doplnky na akúkoľvek príležitosť podľa viacerých kritérií. Topánky sú rozdelené do kategórií podľa typu obuvi (Lodičky, Sandále, Botasky...). Zvolenú kategóriu je možné ďalej filtrovať podľa veľkosti, farby, ceny alebo značky.

Ako vložím tovar tovar do košíka?

Ak ste našli produkt, ktorý si chcete kúpiť, postačuje vybrať  správnu veľkosť (pri výbere veľkosti,sledujte prosím popis ku jednotlivému produktu,u niektorých produktov sú posunuté veľkosti) a vložiť tovar do nákupného košíka.Následne sa Vám zobrazí košík aj s tovarom, ktorý ste si vybrali. Produkty môžete do Vášho košíka pridávať alebo vymazávať, až kým nebudete so svojím výberom spokojní.

Ako dokončím svoju objednávku?

Na odoslanie objednávky je potrebné vyplniť kontaktné údaje – meno, priezvisko, telefonický kontakt a adresu dodania. Následne zvolíte spôsob dopravy a platby, zaškrtnete súhlas s obchodnými podmienkami a stlačíte tlačidlo Dokončiť nákup.
Na dokončenie nákupu registrácia nie je potrebá. Registrácia na divalli.sk však prináša našim zákazníkom viacero výhod. Registrovaní zákazníci majú napríklad možnosť jednoduchého sledovania stavu objednávky, môžu si prezerať históriu objednávok alebo pri opakovanom nákupe nie je potrebné viackrát vypĺňať doručovacie údaje, čím sa nákup zjednoduší a urýchli.

Ako viem, že bola moja objednávka prijatá a spracovaná?

Po prijatí objednávky Vám automaticky zašleme na Vami uvedenú emailovú adresu potvrdzujúci email ("Potvrdenie objednávky číslo #"). Ak Vám však tento potvrdzujúci e-mail nebol doručený do hlavnej pošty ani do spamu, prosím kontaktujte nás (e-mailom divalli.eshop@gmail.com alebo telefonicky +421 0907 254 933 v pracovné dni od 9:00 do 17:00).

Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Vašu objednávku na divalli.sk sa snažíme vybaviť vždy čo najrýchlejšie, pokiaľ je objednávka uskutočnená v pracovný deň do 11:00, bude odoslaná ešte v tento deň a doručená nasledujúci deň. Výhodou nákupu u nás je,že všetok tovar méme na sklade, čiže ho vieme okamžite expedovať. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš účet.

Ako zrušiť objednávku?

Ak ste si rozmysleli svoj nákup na divalli.sk a Vaša objednávka ešte nebola vyexpedovaná, môžete stornovať ktorúkoľvek z položiek v objednávke, prípadne stornovať celú objednávku. Storno je však potrebné vykonať do 3 hodín od uskutočnenia objednávky,nakoľko všetok tovar máme skladom s okamžitým odoslaním a objednávky sú ihneď spracovávané. V prípade,že si želáte uskutočniť storno po 3 hodinách,kontaktujte nás výhradne telefonicky. Stornovať objednávku môžte:

  • telefonicky +421 0907 254 933 v pracovné dni od 9:00 do 17:00
  • e-mailom na divalli.eshop@gmail.com

 

 Aká je výška poštovného a balného?

 Za balné si neúčtujeme nič. Výška poštovného závisí od druhu dopravy a platby a hmotnosti produktu/ov, ktoré ste si zakúpili. Poštovné je podľa platného cenníka slovenskej pošty. 

 V prípade objednávky nad 80 EUR je poštovné úplne zadarmo. Poštovné nad 80 EUR zadarmo sa vzťahuje len na územie SR. Pri objednávkach do ČR a iných štátov EU je poštovné zadarmo pri objednávke nad 250 EUR.

Tovar odosielame prostredníctvom slovenskej pošty alebo kuriérskej spoločnosti DPD záleži od druhu platby a voľby zákazníka.

Objednávku doručujeme do 1-3 pracovných dní od expedovania zásielky. V okamihu expedovania zásielky Vám budú emailom zaslané podrobné informácie. V prípade, že vás poštový doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na vašej dodacej pošte, kde balík bude uložený maximálne 18 dní.

 
Aké sú možnosti platby a dopravy?

 1.  Dobierka -  Tovar si objednáte, ale zaplatíte až keď dostanete balík. V tomto prípade si účtujeme poplatok za dobierku 0.90 eur.

 Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR !

V prípade, že si zákazník tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na účet.

 

2. Bankový prevod - tovar zaplatíte vopred na naše číslo účtu po obdržaní všetkých potrebých údajov na vykonanie platby. Následne až po prijatí platby expedujeme objednávku. V prípade úhrady prostredníctvom bankového prevodu, prosíme Vás platbu realizovať do 3 pracovných dní.

5. Čo sa stane v prípade, ak nebudem doma a nebudem môcť prevziať tovar ?

V prípade, že ako nebudete prítomný, tak Vám poštár zanechá vo vašej schránke žltý lístok - Oznam o uložení zásielky na pošte. Zásielka je uschovaná na vašej pošte po dobu 18 dní, ak ani v tejto dobe tovar neprevezmete, tak bude tovar odoslaný naspäť na našu adresu a vy budete upovedomený o tom, že sa nám Vaša zásielka vrátila. Podľa naších obchodných podmienok, ste nám potom povinný uhradiť náklady spojené s expedíciou tovaru vo výške poštovného podľa platného cenníka slovenskej pošty. 
V prípade doručenia zásielky kuriérom, by sa Vás mal snažiť kuriér kontaktovat 3 krát. V prípade, že Vás aj tak nezastihne, tak bude tovar odoslaný naspäť na našu adresu a Vy budete upovedomený o tom, že sa nám Vaša zásielka vrátila. Podľa naších obchodných podmienok ste nám potom povinný uhradiť náklady spojené s expedíciou tovaru a to vo výške poštovného podľa cenníka kuriérskej spoločnosti DPD.


Čo sa stane v prípade, ak odmietnem prevziať objednaný tovar ?

V prípade, že si kupujúci objedná tovar z internetového obchodu www.divalli.sk a neprevezme si  zásielku, resp. zásielka sa vráti prevádzkovateľovi internetového obchodu z dôvodu. že kupujúci odmietne prevziať tovar, alebo zásielka nebude doručená z dôvodu uvedenia nesprávnej adresy, zákazníkovi - kupujúcemu vzniká povinnosť uhradiťexpedičné náklady vo výške 5 EUR, t.j. poštovnénáklady a taktiež poštovné náklady, ktoré vznikajú pri vráteni zásielky na adresu prevadzkovaľova internetového obchdodu www.divalli.sk, ktoré je predávajúci povinný uhradiť pri vrátení neprevzatej dobierky Slovenskej pošte. Predávajúci osloví kupujúceho prostredníctvom emailu alebo telefonicky.


Čo ak mi nie je tovar dobrý,možem ho vymeniť?

Áno, samozrejme, výmena tovaru je možná.

Postup pri výmene tovaru:

1.) Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 14 kalendárnych dní od doručenia.

2.) Priložte list, kde uvediete:

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a tiež názov, kód produktu, veľkosť a farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.

   - číslo faktúry,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.

4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale (v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení ) tak, aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

divalli.sk
Puškina 13
07101 Michalovce 

POZOR:  Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu. V prípade prvej výmeny tovaru je poštovné zadarmo. V prípade ďalšej výmeny si poštovné hradí kupujúci. Tovar v takomto prípade zašleme  na dobierku za cenu poštovného.

Náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

 

Ako možem vrátiť tovar ?

V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote váš list o odstúpení od nákupu tovaru spolu s originál dokladom o kúpe doručený predávajúcemu. List môže byť priložený k tovaru, odporúčame Vám ho poslať doporučenou poštovou zásielkou. Odstúpenie od zmluvy nemôže byť uskutočnené elektronickou formou komunikácie.

Postup pri vrátení tovaru:

1.) Tovar je možné vrátiť najneskôr do 14 kalendárnych dní od doručenia. Tovar musí byť nepoužitý a nepoškodený!!! V opačnom prípade Vám použitý tovar bude odoslaný spať a peniaze nebudú vrátené!!!

2.) Priložte list o odstúpení od kúpy tovaru, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo

   - v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť  peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,

   - číslo faktúry,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám zašlite aj originál doklad o kúpe, ak ste k objednávke dostali aj darček, tak zašlite spať aj darček (v prípade,že tak neurobíte, hodnotu darčeka odrátame z vracanej sumy.

4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale (v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení), tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

divalli.sk

Puškina 13

07101 Michalovce 

Suma, ktorá Vám bude vrátená nezahŕňa výšku už zaplateného poštovného ani zaplateného poštovného pri odoslaní kupujúcim predávajćemu spä ť. Vrátená suma je len suma za vracaný tovar!!!

V prípade, že si zákazník objedná tovar v hodnote vyššej ako je 80 EUR, kedy mu nebude účtované poštovné, ak následne objednávku čiastočne vráti a hodnota zvyšnej časti objednávky už nebude presahovať sumu 80 EUR, bude zákazníkovi účtované aj poštovné podľa našich obchodných podmienok. Suma za poštovné bude odrátaná od sumy na vrátenie.

V prípade, že si prajete vrátiť peniaze späť formou poštovej poukážky, od sumy vrateného tovaru odpočítaváme poplatok slovenskej pošty a to:

Vrátená suma nepresahuje 30 EUR - Poplatok na Slovenskej pošte = 1 EUR.

Vrátená suma presahuje 30 EUR - Poplatok na Slovenskej pošte = 1,20 EUR.

Prosím, neposielajte tovar na dobierku ! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné. Za stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy od kupujúceho k predávajúcemu neručíme a nenesieme zodpovednosť!!!

Sumu zaplatenú za tovar Vám vrátime najneskor do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, avšak bežne vybavujeme vrátenie platieb v lehote kratšej ako 14 dní.

 

Aká je záručná doba na tovar ?

Záručná doba je 24 mesiacov, odo dňa prevzatia tovaru a začína plynúť dňom dodania tovaru. Na záruku sa nevzťahuje bežné opotrebenie tovaru a ani mechanické poškodenie tovaru.(viď záručný list)

 

Kontakty
Adresa: divalli.sk
A. S. Puškina 2060/13, 07101 Michalovce
OSOBNÉ ODBERY IBA v časoch:
Pon - Pia 13:00 - 16:00